You're the best thing, that's ever been mine.
1. Facebook jahat :((
2.This afternoon was my first open house i went to through out this raya (and the ones back in besut doesn't count) I feel so lame. I had laksa utara which was good but stilllll it can't beat the one depan kedai chocolate dekat langkawi. ape dah name kedai chocolate tu? yg sign die warna hijau tu?
3. Balik2 open house sakit perut. ish.
4. Tgh frust buat SAT sbenarnye. Malam semalam dah nangis dah sebab frust. Critical reading dapat 450 je wth mane tak nangis kan.
5. Teringin nak pegi jogging petang2 mcm ni. Tapi lonely sorang2. Haha.
6. Eh, main tennis pun mcm best jgk. Lama x main.
7. I can't wait to buy a new camera. Last night papa mcm dah hint hint dah hihi tp tu kalau die beli mesti hak autokrasi dekat die jugak kan so tak best. Baik beli pakai duit sendiri kan boleh conquer sorang2 tpi kalau beli sendiri bertahun lagi la kot dapat :( lambatnya.
8. Last night too papa asked me about the univs cost. I..... didn't tell him before till last night because i... didn't want to worry him too much kot? Average univ cost that i'm applying to is $50,000 annually. As expected he didn't take it very well initially. I seriously felt like crying there and then because i ni sensitive sikit bab duit2 ni macam tak tau je tu la sepanjang sekolah tak henti2 kena lantik jadi bendahari untuk semua benda lah. So... ade sapa2 interested x nak menyumbang ke tabung-membiayai-kos-pengajian-tinggi athirah? :D
9. Seriously, if anyone know about anyyy scholarship please let me know k k k k. Stress kot.
10. Tak sabar nak hari tuesday sebab ade expo-nomics (emir punye projek econs) yg macam best gile diorang kena jual american desserts pastu ade la drg dah promote2 kat fb kannn tak sabar. Tapi tuesday ade test psycho. Habis.
11. I cried after watching Taylor Swift's - Mine video clip just now haha lagi macam loser kan.
12. Nasib baik today good hair day.
2.This afternoon was my first open house i went to through out this raya (and the ones back in besut doesn't count) I feel so lame. I had laksa utara which was good but stilllll it can't beat the one depan kedai chocolate dekat langkawi. ape dah name kedai chocolate tu? yg sign die warna hijau tu?
3. Balik2 open house sakit perut. ish.
4. Tgh frust buat SAT sbenarnye. Malam semalam dah nangis dah sebab frust. Critical reading dapat 450 je wth mane tak nangis kan.
5. Teringin nak pegi jogging petang2 mcm ni. Tapi lonely sorang2. Haha.
6. Eh, main tennis pun mcm best jgk. Lama x main.
7. I can't wait to buy a new camera. Last night papa mcm dah hint hint dah hihi tp tu kalau die beli mesti hak autokrasi dekat die jugak kan so tak best. Baik beli pakai duit sendiri kan boleh conquer sorang2 tpi kalau beli sendiri bertahun lagi la kot dapat :( lambatnya.
8. Last night too papa asked me about the univs cost. I..... didn't tell him before till last night because i... didn't want to worry him too much kot? Average univ cost that i'm applying to is $50,000 annually. As expected he didn't take it very well initially. I seriously felt like crying there and then because i ni sensitive sikit bab duit2 ni macam tak tau je tu la sepanjang sekolah tak henti2 kena lantik jadi bendahari untuk semua benda lah. So... ade sapa2 interested x nak menyumbang ke tabung-membiayai-kos-pengajian-tinggi athirah? :D
9. Seriously, if anyone know about anyyy scholarship please let me know k k k k. Stress kot.
10. Tak sabar nak hari tuesday sebab ade expo-nomics (emir punye projek econs) yg macam best gile diorang kena jual american desserts pastu ade la drg dah promote2 kat fb kannn tak sabar. Tapi tuesday ade test psycho. Habis.
11. I cried after watching Taylor Swift's - Mine video clip just now haha lagi macam loser kan.
12. Nasib baik today good hair day.
Comments
Post a Comment